من چرا کمر درد دارم همیشه سزارینی بودم

۴ پاسخ

اگر بی حسی بودی به خاطر اونه دکتر بی حسی امپول رو خوب نزده به خاطر همین کمر درد شدی

منم داشتم خیلیم شدید و بد بود رفتم دکتر بهم قرص کالمرز (کلسیوم) و 3 تا آمپول ویتامین دی داد خیلیییی بهتر شدم
بجز روزایی ک خیلی کار کنم یا راه برم دیگه خیلی درد نمیگیره

منم ..🥲
تازگیا حس میکنم کمرم کج شده مامانم میگف برای تسکین کمر درد هر مدلی میشینی بخاطر همینه

منم همینم خواهرم 🥲

سوال های مرتبط