تو این خوابه گرم فقط نوشیدنی سرد میچسبع❤️🥰🥰

تصویر
۱۱ پاسخ

منم این حرفو زدم که این خانم بفهمه شاید یکی نداره از چیزی که میخوره نذاره اونروز یه خانمی اومده میگفت پول مولتی ویتامین ندارم بخرم شوهرشم پاش مشکل پیدا کرده نمیتونست کار بکنه این ادم اتفاق براش افتاده که درحال حاضر پول خرید دارو نداره چه برسه به موز و شبرموز یه کم حال هم درک کنیم نگیم چرا نداشتی و بچه اوردی هیچکس دلش نمبخاد نو نداری بچه بیاره شاید اتفاقی افتاده این مدل شه خیلیا بعد جنگ از کار اخراج شدن همه مثل شما نیستن یه کم همدیگرو درک کنید بحث شیرموز نیست بحث دل یک خانمه شاید شما نمیدونی نداری یعنی چی هروقت هرچی خاستی دم دستت بوده امیدوارم هیچوقتم تجربه نکنی واسه همینه واسه خیلیاتون بعید میاد ولی من اینجا وقتی یه مادر میگه نمیتونم برا بچم لباس بخرم دارو دلم میشکنه اشکم میاد

نوش جونت عزیزم
کسی که پول یه بسته شیر و موز را نداره فردا پس فردا برای بچه اش پوشک چطوری میخره خب حالا عکس گذاشت نباشد که اینقدر خوشبحالی گفت زشته مثل یه بچه رفتار میکنید

خوش به حالت ما نه شیر داریم تو خونه نه موز داریم دلم شیرموز خاست پولم نداریم برم بگیرم 🥲 خوش به حالتون به به شیرموز

نوش جان

طرف یه چندتا تاپیک پایینتر زده ۴ وعده غذا میخوره 🤣

نوش جونت عزیزم 😘

نوش جان 😊
توش خرما و گردو هم بزن عالی میشه

نوش جونت عزیزم

ارههه از دیروز خیلی هوا گرم شده یهو

اینجا بارونیع

اره واقعا

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری