نوش جون خودت جوجت ولی خاهررجان کمتر بخور آب هندوانه قند زیادی داره هاااا از بجای منم بخور من ک فعلا له له میزنم برا هندوانه ولی جرعت ندارم بخورم😖😖😖
نوش جونت عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن ک خدایی نکرده قندت بالا نره روزی ی لیوان بسه بابا😅
مواظب قندش باش
هعی من کع یک قاچ هندونه برام شده آرزو. دیابت بارداری دارم. فقط چشم میکشم کی زایمان میکنم که. فقط هندونه و شیرینی بخورم
😒😒
من موقع هندوونه میخورم ۱۰ بار باید برم سرویس بهداشتی دهنم سرویس میشه
مراقب دیابت باش
نوش جونت عزیزم فقط مراقب باش خیلی نخوری چون هندونه قند زیادی داره
و چون تا ازمایش گلوکز مونده سعی کن مراعات کنی ک بعدا استرس نداشتع باشی
نوش جان
ولی خداوکیلی ملاحظه هم خوب چیزیه اینجا پر از خانومای باردار دل ادم میکشه🥲
چه کافی بار قشنگی
نوش جونت من که با مایعات تهوع میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.