۱۰ پاسخ

نوش جون خودت جوجت ولی خاهررجان کمتر بخور آب هندوانه قند زیادی داره هاااا از بجای منم بخور من ک فعلا له له میزنم برا هندوانه ولی جرعت ندارم بخورم😖😖😖

نوش جونت عزیزم بخور ولی زیاده روی نکن ک خدایی نکرده قندت بالا نره روزی ی لیوان بسه بابا😅

مواظب قندش باش

هعی من کع یک قاچ هندونه برام شده آرزو. دیابت بارداری دارم. فقط چشم میکشم کی زایمان میکنم که. فقط هندونه و شیرینی بخورم
😒😒

من موقع هندوونه میخورم ۱۰ بار باید برم سرویس بهداشتی دهنم سرویس میشه

مراقب دیابت باش

نوش جونت عزیزم فقط مراقب باش خیلی نخوری چون هندونه قند زیادی داره
و چون تا ازمایش گلوکز مونده سعی کن مراعات کنی ک بعدا استرس نداشتع باشی

نوش جان
ولی خداوکیلی ملاحظه هم خوب چیزیه اینجا پر از خانومای باردار دل ادم میکشه🥲

چه کافی بار قشنگی

نوش جونت من که با مایعات تهوع میگیرم

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری