۱۰ پاسخ

قشنگ شده بنظرم چاپ کن ولی انقددد بزرگ نکن وقت واسه عکسای دیگم بزار،من واسه پسرم همه رو ۲۰در۳۰چاپ کردم از شش ماه تا یکسالگی و عید و یلداوووو

من که قاب نگرفتم همه عکساشو ۱۶ در ۲۱ زدم تو آلبوم

نظر من اینکه رو دیوار عکس بزرگ چهره بچه باشه بدون دکور
این عکس ۱۶.۲۱ برا آلبوم چاپ کن
بعدا ببرش از چهرش عکس بنداز بزن رو دیوار
(اینجوری مد نظرمه)
باز سلیقه خودت مهمه

تصویر

اینم عکس اتلیه دختر من

تصویر

ولی خیلی خوشگل شده

قشنگ شده خیلی ولی ب نظرم برای چاپ انقدر بزرگ نه چون اخه تم پشتش هم چیز خیلی خفنی نیست ، ب نظرم برای چاپ ی عکس بعدا ازش بگیر اخه کلی هزینش میشه

خوشکل ک قابش کت

یا بگو نمیخام کلا. یا بگو یه کوچولو چاپ کنن برا البوم . قشنگه ولی حیفه کلی هزینه کنی.

اره قشنگه حتما قاب بگیر

نه خوب شده عزیزم مبارکش باشه

سوال های مرتبط