اتلیه ای ببر که دکورای قشنگ داشته باشه.. ول کن پارک رو هزینه اضافیه
من همه ماهگردا دخترمو بردم اتلیه تقریبا ماهی دووپونصد شد شیش تومنم هزینه کلیپش شد ولی برا یکسالگیشو هنو نبردم میخابریم فضای باز عکاسی و فیلمبرداری..
ب نظرم ببر عکسا خاطره میشن بعدا میگی خوب شد بردم بچم چهارتا عکس از بچگیش داره پولشم تیکه تیکه بده مگ مجبوری زود بری سراغ عکسا بذا بمونن تو اتلیه تا پولشو تسویه کنی
چه خبره 😐😐😐
من بردم آتلیه گفت عکسای تولدمون دونه ای ۱تومن من دوتا عکس انتخاب کردم شد دومن میخواستم بیشتر انتخاب کنم ولی گرون بود دستمونم خالی بود نشد دیگه
اگه خودتو یا تو فامیلتون کسی هست که گوشی آیفون داره برید پارک فضا مناسب عکاسی باشه کیک و بادکنک و اینا ببر خودتون عکس بگیرید با برنامه اینا هم ادیت کن خوشگلتر از عکس آتلیه ای میشه بنظرم عکس آتلیه ای مصنوعی و بی روحه بنظر من
قیمت امسال بیشتر شده پارسال 350 بود هر عکسی امسال حتما 400 450 یا بیشتر
من پارسال بردم ۱۰ تا عکس فقط چاپ کرد شد ۵ تومن
تو آتلیه
من ۱۳ تا چاپ کردم دونه ۵۸۰ تومن یه دونه هم قاب کردم ۱۵۰۰ همه باهم ۸ تومن شد ینظرم زیاد عکس چاپ کردم چهارپنج تا کافی بود
من معمولا هر سری ۱۰ تا رو میگیرم اینجا شاتی ۷۰۰ میگیره
۵تاچاپ و ۱شاسی ۲۲۴۰شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.