لطفا برام تفسیر کنین سونو چطوره همه چیز خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم
عذر میخوام چون این تایپکم مرتبط با سوالت نیست
توی تایپک های قدیمیت گفته بودی همسرت اسپرمش صفر بود
چکار کردین برا درمانش ممنون میشم بهم بگی🥹❤️

خوبه همه چی ولی چرا زود انومالی رفتی

همه چی خوبه زود نرفتی آنومالی؟

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری