دارم میرم سونو انومالی میشه برام دعا کنین ک ب خیر بگذره همه چیز خوب باشه

۸ پاسخ

برای دل خوش و لب خندون بعد سونو ارزو میکنم 😍

ایشالله همه چی خوب پیش میره گلم 🥰🥰

برو عزیزم الهی که به حق امام حسین نی نی سالم باشه و با خبرای خوب برگردی

الهی با لب خندون و دل شاد برگردی🌹🍀

ان شاءالله همه چی عالیه و خوش خبر برمیگردی

ایشالا همه جی عالیه

ان شاء الله ک با خبرهای خوبی برگردی
منتظر خبرت هستیم گلم
نترس
ان شاءالله ک همه چی خوبه

انشالابحق این روزنینی سالم باش برونترس 🙏

سوال های مرتبط

مامان شایان و کیان 😍 مامان شایان و کیان 😍 هفته بیست‌وششم بارداری