۱۳ پاسخ

من دکترم گفت باید زیر 2 باشه

بهتره برید پیش یه متخصص غدد خوب… ۴/۱ بودم قرص خوردم اومد رو ۱/۸ ولی بازم دکترم قرصم رو قطع نکرد. اون بهتر میدونه

برا منم 3/3بود دارو داد یک روز در میان

دکترم گفته تو بارداری تیروئید باید زیر ۲ باشه

.......

تصویر

برای من ۲.۷ بود گفت خوبه

من زنداداشم که باردار بود بهش گفتم اینجورم و دارو برام نوشته گفت باید ارجاعت بدن پیش دکتر غدد نه اینکه خودشون سرخود دارو بهت بدن گفت دکترمن تو شهرهمدان اینجور بوده کسایی که برا تیرویید باید دارو مصرف میکردن یا نه میفرستادشون پیش دکتر غدد که تخصصشون این بوده

منم الان ۲.۲۵،هستم دکتر گفت اوکی هست

برای آدم های معمولی زیر۴ اوکیه، برای خانم های باردار زیر ۲.۵ اوکیه

ی ازمایش بدین

توی بارداری باید زیر۲ باشه

طبق نظر دکترت پیش برو

من اول بارداری ۲.۹ بود دکتر گفت خوبه نیازی به دارو نیست دوباره ۳ماهکی ازمایش دادم ۲.۸ بود بازم گفت اوکیه

سوال های مرتبط