۱۳ پاسخ

فک نکنم اینطور باشه
دیگه دند‌ونای سالم و ک نمیزنن خراب کنن اونجا ، فاتحه دندون وقتی خوندس ک به عصب کشی برسه ک دیگه ب درد دندون بودن نمیخوره

من ۱۰۰ درصد قبول ندارم
ولی اینکه به. یه دکتر بسنده نکنی و قبول دارم
تا میشه هم‌ بری پیش دکتر آشنا

الکی که نمیگن از رو عکس میشه فهمید شاید ظاهر سالم بوده از داخل پوسیده باشه من خودم دندونام ظاهرشون نگاه میکنی سالم حتی سیاه هم نیست ولی از داخل پوسیده شدن براهمینم دندونام یکدفعه پودر میشن میریزن

حرفتو فقط منی میفهمم ک برای یدونه دندان خراب رفتم دکتر و پنج شش تارو الکی الکی دستکاری کردن و گفتن خراب بوده
متاسفانه دیگ اکثر دکترها وجدان ندارن و جونشون درمیاد برای پول

و منی که پانزده سالگی شاید ده تا دندون پر کردم تو بارداری همه اونا که پر کردم ریختن

خدارو شکر دکتر من ۱۵ ساله واقعا کارش حرف ندا ه حتی نمی زاره الکی هزینه کنم برای چیزی

متاسفانه دلسوزی و متعهد بودن خیلی توی بعضی از دکتر ها از بین رفته البته شرایط هم ایجاد کرده کسی که‌سال ها سختی کشیده و درس خونده به خاطر پول وجدان‌کاریشو کنار بزاره.خود من سال گذشته یک دندون داشتم که‌توی دوران بارداریم یه کوچولو پوسیده شد و رفتم دکتر رفعش کرد و پرش کرد حالا انقدر بین اون دندون و دندون بغلیم فاصله گزاشته که من مدام لثه درد دارم و همیشه نخ دندون دستمه.خب همین علتی برای پوسیدگی جدید هست اگر بهش نرسم و نخ نکشم . تازه دکتری رفتم که واقعا کارش درست بوده و با تجربه بود.

برا چی اتفاقا فردا نوبت دارم

چرا چی شده؟ الکی میگن همش پوسیدگی داره درسته؟

دندون سالمو کشیده؟؟؟

چطور

چه عجیب....

چرا ؟ چی شده

سوال های مرتبط