۱۱ پاسخ

من بچم پنج ماهش تموم شده فعلا هیچی جز شیر خودم بهش نمی‌دم تا شش ماهش هم تموم شده بعد

@Fatiebi1404
روبیکا پیم ور جانیم

دکتر هوشمند به پسرم گفت ۱۵ روز از پنج ماه که گذشت شرو کنم
راستی تو گروهه روبیکای خویلولار اگه خواستی پیم بده ادت کنم

من پسرم و چند روز پیش دکتر بردم گفت پایان پنج ماهگی شروع کن

منم به پسرم سرلاک میدم خیلی خوبه فرنی هم میدم دوست داره

چرا عجله داری

به نظرم از دکتر مشورت بگیر

عزیزم من ازت یه سوال در مورد به موضوعی میشه بیای خصوصی؟

سوال منم هس. البته من میخوام بدم از شروع ۵ ماهگی

سوال منم هست 🥺پسرم واقعا تو شیر خوردن خیلی اذیتم میکنه

یکم زوده گلم حداقل بزار ۵ماه رو تموم کنه بعد شروع کن

سوال های مرتبط