۵ پاسخ

بله دکتر به من گفت از ۵ ماهگی بده

شما تازه چهارماه رو کامل کرده الان زوده معدش اذیت میشه مگه اینکه دکترش اجازه بده من دکترش اجازه داده هنوز شروع نکردم

دکتر پسر من گفت از چهار ماه و ۱۵ روزگی شروع کنم، روزی یک وعده فرنی یا پوره رقیق ، بعد از یک هفته به روزی دو وعده برسونم تا پنج ماه که کامل شد دیگه کم‌کم غذاهای کمکی رو شروع کنم
بچه من چون شیرخشکی بود و شیر خشک رژیمی میخوره دکترش تشخیص داد این تایم شروع کنم

عجله نکن خب اگه وزنش خوبه بذار ۶ماه کامل بده الانم ۵ماه کامل نیست داره ۵ماه وپر میکنه دراصل ۴ماهشه
خدایی نکرده معدش اذیت نشه

من دیروز از دکتر پرسیدم گفت پنج ماه ک تموم شد رفت تو شش شروع کن

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی