فعلا زوده
اینجا نظرها متفاوته ولی یسریا الکی میترسونن ک وای معدش و فلان درصورتی ک متخصص ب خیلیا میگه از اول پنج ماهگی بدین،پس واسه کمکی اینجا نپرس ک تو دلتو خالی میکنن منم پسر اولمو شیرم کم بود بعد واکسن چهار ماهگی شروع کردم ب اینم همبن کارو میکنم
من ی هفتس بش میدم
نه، بذار حداقل بره تو شش ماه
من ک هنوز ندادم
ببرش بهداشت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.