۵ پاسخ

فعلا زوده

اینجا نظرها متفاوته ولی یسریا الکی میترسونن ک وای معدش و فلان درصورتی ک متخصص ب خیلیا میگه از اول پنج ماهگی بدین،پس واسه کمکی اینجا نپرس ک تو دلتو خالی میکنن منم پسر اولمو شیرم کم بود بعد واکسن چهار ماهگی شروع کردم ب اینم همبن کارو میکنم

من ی هفتس بش میدم

نه، بذار حداقل بره تو شش ماه
من ک هنوز ندادم

ببرش بهداشت میگه

سوال های مرتبط