من پسرم از ۵ماهگی چون رفلاکس داشت و از لعاب برنج و فرنی ابکی شروع کردم و روزی ی قاشق مرباخوری و هر روز بیشترش میکردم و بعدش کمی غلیظ تر...هر غذایی میخای بدی تست ۳ روزه فراموش نشه ک اگه حساسیت داشت اون سه روز نشون بده و اذیت نشه..ولی دخترم قصد دارم از همون ۶ ماهگی شروع کنم..واسه بچه هایی ک رفلاکس دارن دکتر معمولا میگه از ۴ماهگی یا ۴ ونیم شروع کنن غذاهاشون رو
از چهار ماهو دو هفته شروع کردم دکتر گفت البته
از فرنی شروع کردم
۴ ماه و نیم حریر بادام دکتر گفت
الان سرلاک و سوپ سبک و سیب تو فیدر میدم
چهارماهگی با حریره بادام نصف بادام با آرد برنج
از ۳ ماه شرو میکنیم و کم کم با اب برنج و اینا
۴ و ۱۲ روز
الان همه چی
پنج ماهگی با فرنی شروع کردم که نخورد😂😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.