غذا خور کردین بچتون رو چی دادین اول ؟؟؟

۴ پاسخ

فرنی با آب جوش میذارم میپزه با شیر خشک رقیق میکنم آخر سر.نمیخوره
میگم میشه با شیر پاستوریزه درست کنم یه کوچولو نبات اضاف کنم بنظر شما میشه؟؟

فرنی

هفته اول فرنی ،دو قاشق چایخوری آرد برنج با نصف لیوان آب میزاری روشعله ملایم تا قوام بیاد بعد اینکه خنک شد میتونی بهش شیرخشک اضاف کنی
هفته دوم پوره سبزیجات (پوره هویج،پوره کدو حلوایی،پوره سیب زمینی )هر کدوم سه روز، بعد میتونی پوره میوه بعد سیب و موز و گلابی ،آووکادو ،روزای اول از یک قاشق چایخوری شروع کن زیاد نده دلدرد میشه

دارم فرنی بهش میده،و بعد یه هفته سیب درختی پخته شده

سوال های مرتبط

مامان مهسا کوچولو🦋🩷 مامان مهسا کوچولو🦋🩷 ۱۷ ماهگی