قشنگا تو ۲۰ هفته نینی کجای دل ادمه🫠

۶ پاسخ

مال من انگار همه جا هست😁🙄

نمیدونم چرا من جدیدا خیلی بالا حس میکنم گاهی تقریبا زیرسینه گاهیم پایین انگار همه جا میچرخه

من الان بچه رو تو ناحیه ۱۲ هفته حس میکنم
خطرناک نیس؟؟
فک میکنم اومده پایین😭

دقیقا تو خوده دلته😅

ببین

تصویر

اینو ببین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سورنا و سِوينا مامان سورنا و سِوينا ۶ ماهگی
مامان فاطمه حورا مامان فاطمه حورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس نازم👼🏻💗 مامان پرنسس نازم👼🏻💗 هفته بیست‌ونهم بارداری