۱۲ پاسخ

کاش همیشه همینجوری بمونی خاهر
یکم از اون فرهنگت و کاش میشد بدی به اونایی که وقتی میرن جایی انگار خونه باباشونه
از بس گاون بلانسبت

طبیعی دیگه همه بچه ها این سن همینن نمیشه ولی جایی نرفت که

ماهم کلافه میشیم ولی چه میشه کردمنم در خواست زیر انداز میدم و پیشبند لباسیشو میزارمو و شلوارشو در میارم که بعدآ فقط پیشبندشو تمیز کنم گاهی هم یکم نگهش داشتم بعد شام مادر شوهرم میاد میبرتشخونه بلکه حالیم بشه مهمونی

پسرمنم همینجوری بود از۱۰ماهگیش صندلی غذا پرتابل گرفتم مهمونیا وبیرون باخودم میبردم قشنگ میشست غذاشو میخورد بعدشم تامیومد به سفره کاربگیره جمع میکردن.

هفته پیش رفتیم خونه اقوام مسافرت ۴روز، زیرانداز و ظرف و قاشق چنگال خودش رو بردم هر وعده بین خودم و باباش مینشوندم ، گند کاریش میکرد و میخورد . پریشب هم جاریم دعوت کرد، همینطور ولی چون جمع یکم راحت نبودم رفتیم تو اتاق دوتایی سر شام

کاش مهمونی فقط سر سفره باشه پسر منکه وسیله های خونشونو مدام دست میزنه بس که میگیرم چیزی نشکنه هلاک میشم معمولا بچم میریم مهمونی غذا نمیخوره بس که خوشحاله و شیطونی میکنه نمیشه نرفت آدم افسرده میشه ولی من خیلی کم میرم

منکه میرم هرچند اذیت کنه نمیشه ب خاطر بچه زندگی نکرد

من اگه جایی دعوت بشم حتما واسه دخترم زیر انداز میبرم ک فرششون و یا حتی زیر انداز خودشون کثیف نشه.بعدم سریع تمیزش میکنم لباساشو عوض میکنم

من مهمونی میرم بچم ازاده ولی حواسم هست بهش ن سخت نیست بچس دیگه نمشه جلوشو بگیری

دیگ بچه همینه دیگ نمیشه ک ادم خودشو زندانی کنه

اره همینه وضعیت منم. ولی خب نمیشه هیچ جا نره ادم. دل من که میپوسه. ولی جاهای غیر ضروری نمیرم چون میدونم هم من اذیت میشم هم خودش. براش پیشبند استین دار خریدم روی پاهاشم میاد با زیرانداز. دیگ کثیف نمیشه جایی

از من خیلی مهمونی دوست داره ولی سر سفره آره اذیت می‌کنه

سوال های مرتبط