سلام خانوما دکترم گفته سایز بچه کوچکه چیکار کنم؟ کسی بوده مثل من؟

۳ پاسخ

اره بچه منم 2کیلوبه دنیه اومد36هفته

کباب بخور آجیل موز بستنی اگه قند نداری

بستنی دلستر اجیل خام هر روز بخور حتما

سوال های مرتبط