امروز ازمایش خون دادم،عددبتا بالاس.
نگران کننده نیست؟

تصویر
۷ پاسخ

مبارکه عزیزم واسه منم دعاکن توروخداولی فک کنم دوقلوبااین عددبتا

منم ۵هزار و خورده ای بودم گلم

نه نگران نباش

مال منم ۵/۷۰۰ بود دیروز ازمایش دادم ولی نگرانم😵‍💫

مبارکه گلم .برای منم دعا کن دوهفته دیگه بی بی مثبت ببینم🥺

التماس دعا 💔

نه عزیزم خوبه

حتما دوقلو😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🐣🫀 مامان مامان جوجه🐣🫀 هفته هشتم بارداری