۱۰ پاسخ

از ۴ ماهگی میدین؟🤔 مگه از ۶ ماهگی شروع نمیشه ؟

من پیام دادم بهتون چک کنید

دکتر پسر منم گفته از ۴ماه و نیم شروع کنم ،برا رفلاکسش.

ولی من اینو خوندم نباید زیر ۶ ماه داد 😵‍💫

تصویر

من سرلاک و سوپ هم میدم

من فقط فرنی ساده و سیب دادم تا حالا میترسم بادام بدم دخترم رفلاکس داره حساس

منم از ۲ هفته بعد ۴ ماه شروع کردم با پوره سبزیجات

از چند ماهگی حریر بادام میدید؟

سلام من دکترش گفت سیب زمینی ابپز با کره یا روغن زیتون بدم هویچ اب پز بدم کدو حلوایی کدو خوروشنی ابپز کنم بدم سوپم بدم در حد ی قاشق خیلی کم

گروه چالش لاغری داریم برای مامانی خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی بنده در روبیکا پیام بفرسته🌼🧡✨


🌟🌟🌟🌟🌟🌟



رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی