نوزاد همش باید عوض کنی تازه زایمان کردی چطور میخوای هی بشوری؟ بعد چرا دومی رو اوردی دل خرید پوشک نداری😂 اگر وضعت خوب نیس ک هیچی اگر نه خسیسی نکن
یه چیزی هست بهش میگن محافظ کهنه
میندازی رو پارچه پی پی ریخت روش برمیداری میندازی دور پارچه هم بنداز کهنه شویی
البته من هیچوقت استفاده نکردم خودم
ااون پوشک ها باید بازم کهنه. بذاری داخلش و باید با صابون یا پودر لباسشویی بشوری....
همون هزینه پودر و مصرف آب رو حساب کنی یکبار مصرف بگیری بهتره
اره حق داری پوشک خیلی گرون شده به نظرم اوایلش پوشک کن چون تازه زایمان کردی نمیتونی بری پارچشو بشوری نه بدنت میکشه نه وقت میکنی بزار یکم که بچه جون گرفت خودت حالت بهتر شد یکی دوماهه شد از اون گره ای ها بگیر
کاری به گرون و ارزونی ندارم اگه وقتش رو داشته باشی واسه شستشو کهنه از پوشک خیلی بهتره همون پودر جاذب که تو پوشکه باعث چسبندگی و مشکل در مجاری ادراری میشه
بذار ایشالا به دنیا بیاد ،میبینی که آدم حتی وقتی دستشویی رفتن نداره،اونوقت میخوای کهنه بشوری 😮💨
وقتت رو برای مراقبت از بچهها بذاری بهتره
چون وقتی دوتا میشن دردسر ها دوبرابر نمیشه که،،،بلکه چندبرابر میشه
پوشک دائمی همین مدل آموزشیا منظورته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.