نهار و شام ننوشتم هنور
🫣🫣🫣🫣
والا هرچي خودمون ميخوريم ميدم اكثرا
ولي براش كيك خونگي و كلوچه و پنكيك و فرني واينام درست ميكنم
میان وعده
صبخونه
کته شل میزارم براش یک قاشق غذاخوری برنج با یه عدد سیب زمینی و میزارم یک ساعت بپزه با آب یه ذره روغن میزنم لعاب دار شد خاموش میکنم میدم بهش ،شباهم سوپ میدم بهش یا غذای سفره
غذای سفره دادم از ۸ماهگی سخت نگرفتم
اکثرا چیزایی که خودمون میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.