قبل بارداری عمل میکردی بهتر بود چون بچه نمیدونه صربه میزنه
به منم معرفی کنید
عزیزم دکتر خوب سراغ دارین ؟
منم موندم اینستاباربشه برم نمونه کاراروببینم نوبت بزنم
من عمل کردم مشکل خاصی نداشتن
من دخترم ۴ ماهش بود عمل کردم من خانوادمم خیلی کمکم کردن ولی کلا خیلی راحت بود من بچه بغل میکردم سرمم پایین بود چیز خاصی نشده
به نظرم با بچه سخته البته بچه خودمو فکر میکنمچون همش میچسبه بهم من خودم قبل از بارداری عمل کردم
کلا سمتت نباید بیاد باید بلندش نکنی و کلا ی مدت درگیر شستشو چسب اینایی
بغلش نباید بکنی ،کلا تا مدتها کار سنگین نبایددبکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.