۱۳ پاسخ

منم ۵ سال پیش عمل کردم راضیم تو تنفس و اینا مشکل ندارم ولی پشیمونیم به خاطر اینه به دکتر گفتم طبیعی میخوام باشه 😂

منم راضیممممم

من ۵ سال پیش عمل کردم ۱۵ تومن
خیلی راضیم نه مشکل تنفسی دارم نه بینیم صدا میده نه ابریزش بینی دارم
به دکترت و تکنیک جراحیش خیلی بستگی داره

من راضیم.‌ کاملااا بستگی به سلیقه خودت و انتخاب دکترت داره

راضیم و هیچوقت پشیمون نمیشم ۵ ساله عمل کردم

خیلی زیاد راضی ام با اینکه باز نیاز به ترمیم داره ولی بهترین تصمیمم بود .البته من ۸ سال پیش با ۵تومن عمل کردم الان بود فکر نمیکنم میتونستم 😑

من
خیلیم راضیم

دختر عمه ی من راضیه ولی میگه نفس کشیدنم صدا داره مشکل تنفسی نداره صدای دماغش میاد 😅

مگ کسی هست نازاضی باشع..
خیلی خوبه لامصب
من ۶ سال پیش عمل کردم ۷تومن🤣

من راضیم خداروشکر

کاملا راضی و خشنودم😁

من سه ماهه عمل کردم راضیم اوایل کمکی داشته باشی عالیه برو پیش مامانت یا مادرشوهرت اگه راحتی

من راضیم

سوال های مرتبط