منم ۵ سال پیش عمل کردم راضیم تو تنفس و اینا مشکل ندارم ولی پشیمونیم به خاطر اینه به دکتر گفتم طبیعی میخوام باشه 😂
منم راضیممممم
من ۵ سال پیش عمل کردم ۱۵ تومن
خیلی راضیم نه مشکل تنفسی دارم نه بینیم صدا میده نه ابریزش بینی دارم
به دکترت و تکنیک جراحیش خیلی بستگی داره
من راضیم. کاملااا بستگی به سلیقه خودت و انتخاب دکترت داره
راضیم و هیچوقت پشیمون نمیشم ۵ ساله عمل کردم
خیلی زیاد راضی ام با اینکه باز نیاز به ترمیم داره ولی بهترین تصمیمم بود .البته من ۸ سال پیش با ۵تومن عمل کردم الان بود فکر نمیکنم میتونستم 😑
من
خیلیم راضیم
دختر عمه ی من راضیه ولی میگه نفس کشیدنم صدا داره مشکل تنفسی نداره صدای دماغش میاد 😅
مگ کسی هست نازاضی باشع..
خیلی خوبه لامصب
من ۶ سال پیش عمل کردم ۷تومن🤣
من راضیم خداروشکر
کاملا راضی و خشنودم😁
من سه ماهه عمل کردم راضیم اوایل کمکی داشته باشی عالیه برو پیش مامانت یا مادرشوهرت اگه راحتی
من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.