۷ پاسخ

اره زیاده شیر زیاد بهش نده

نه عالیه پسرمنم همین بود دکتر گفت نصبت به وزت تولد عالیه. الان پسرم سه ماه و ۹ روزشه. فک کنم ۸۲۰۰ شده

من بچه اولم وزن تولدش ۳۱۰۰ بود،تو دو ماه شده بود ۶ کیلو و خورده ای،شیر خودمو میدادم

نه پسر منم ۳۸۰۰به دنیا اومد
یک ماهگی هم ۵۲۰۰

خیلیه

عزیزم شیر خودتو بهش میدی یا شیرخشک؟

زیاده ب نظرم ممکنه تپلی باشه ولی ممکنم هست اضافه وزن باشه ببرش دکتر یا بهداشت

سوال های مرتبط