اره زیاده شیر زیاد بهش نده
نه عالیه پسرمنم همین بود دکتر گفت نصبت به وزت تولد عالیه. الان پسرم سه ماه و ۹ روزشه. فک کنم ۸۲۰۰ شده
من بچه اولم وزن تولدش ۳۱۰۰ بود،تو دو ماه شده بود ۶ کیلو و خورده ای،شیر خودمو میدادم
نه پسر منم ۳۸۰۰به دنیا اومد
یک ماهگی هم ۵۲۰۰
خیلیه
عزیزم شیر خودتو بهش میدی یا شیرخشک؟
زیاده ب نظرم ممکنه تپلی باشه ولی ممکنم هست اضافه وزن باشه ببرش دکتر یا بهداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.