۴ پاسخ

خودم توی همون بیمارستان شیر نداشتم بچه تا صبح گریه کرد هر چی پرستارها گفتن نه نده ما گوش نکردیم رفتیم خریدیم و بهش دادیم

دکتر .چون دخترم آلرژی به پروتیین گاوی داشت پپتی تجویز کرد بعد دوماه بهش نساخت بهش نان اچ آ داد یه مدت هم اسهال گرفت بیومیل سوی خورد کلا چون دخترم رفلاکس هم داشت دکتر تجویز میکرد

خودم دادم

خودم گرفتم یک هفته مبدادم تا بدنش عادت کنه بعد که میدبدم نمیسازه بهش یه برند دیگه میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۲ سالگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی
مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی
مامان هدیه خداوند🤲❤️ مامان هدیه خداوند🤲❤️ ۲ سالگی