سلام مامانا بستنی یخی ضرره؟

۷ پاسخ

یخی ها اب هست ورنگ

بستنی یخی نخوری بهتره
شنیدم واسه رحم خوب نیست
بستنی چوبی اینا بخور که وزن بچم بالا بره
یخی ها سودی ندارن که

من میخورم فشارم میوفته

ببین ضرر نداره ولی خیر انچنانی هم نداره بستنی معمولی برا وزن بچه بهتره

من خوردم کالریش پایینه.فک نکنم ضرر داشته باشه

ن بابا

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی