یخی ها اب هست ورنگ
بستنی یخی نخوری بهتره
شنیدم واسه رحم خوب نیست
بستنی چوبی اینا بخور که وزن بچم بالا بره
یخی ها سودی ندارن که
من میخورم فشارم میوفته
ببین ضرر نداره ولی خیر انچنانی هم نداره بستنی معمولی برا وزن بچه بهتره
من خوردم کالریش پایینه.فک نکنم ضرر داشته باشه
ن بابا
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.