سلام مامانا کاپوچینو ضرره بخورم یانه

۱۰ پاسخ

من از وقتی شنیدم باردارم دیگه نخوردم

کلا قهوه و مشتقاتش توی بارداری چیزی نیست خوب باشه و مضره حالا اگر هوس میکنی بخور کمی یه مقدار مجاز کافئین داریم در روز ولی در کل هرچقدر کمتر بخوری مخصوصا مشتقات قهوه که میشه کاپوچینو و نسکافه و ... بهتره خب کافئین بالا خوب نیست و اینکه قند بالایی هم دارن این محصولات

یه نصفه لیوان بخور

بخور عزیزم دوتا دکتر به من گفتن روزی یک شات قهوه مجازه کاپوچینو که کافیینش کمتر از قهوه است منم تقریبا هرروز قهوه با شیر میخورم وزنش هم خوب بوده تا الان

الان یهو بدجور هوس کردم نمیدونم بخورم یانه😅

خیلی خوشمزس ادم دلش میخواد بخوره
ولی یه نکته ای تو همین گهواره دیدم
ک اگ شکلات و کافئین کلا زیاد مصرف شه بجه خوب وزن نمیگیره
متعادل باید خورد

هر شب میخورم

من گاهی میخورم

میتونی بخوری

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 ۶ ماهگی
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی