بچها کاپوچینو ضررداره بخورم ؟

۹ پاسخ

من میخورم دکترم گفت اشکال نداره امروزم یک لیوان خوردم

من میخورم گاهی

من‌ گاهی وقتا هوسم میکنه میخورم
چکن کافئینش پایینه میتونی بخوری

من هر روز ۱لیوان میخورم

من ماهی یکی دوبار می‌خوردم کاپو یا نسکافه
یکی دوبارم اسپرسو خوردم

منم میخورم

نه ضرر نداره البته کمش

بعد زایمان بخور

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین🫀👼🏻 مامان محمدحسین🫀👼🏻 ۲ ماهگی
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته شانزدهم بارداری