سلام مامانا
خوبین؟
میتونم کاپوچینو بخورم؟؟

تصویر
۵ پاسخ

یکیشو بخور بقیه اشو بزار تو ساکت اگر سزارین اونجا کاربرد داره😁

من ک میخورم همون دیشب خوردم🫠

مشکلی نداره عزیزم کافئین که ممنوع نیست فقط سعی کن اون روزی که خوردی چایی رو کم کنی

بعد زایمانت انشالله😂

به به عاشقشم. آره بابا بزن تو رگ🤭😂

سوال های مرتبط

مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارسا وپناه مامان پارسا وپناه ۱ ماهگی