نفخ داره و سرده متاسفانه ولی خب مگه میشه ازش گذشت من جمعه خوردم دیروز بچم یکم اذیت شد البته زیره سبز و دم کن نصف لیوان بخور آب رو اتیشه من ۱۵روزی هست میخورم کولیک دیار خیلی خوب شده گریه هاش در حد نیم ساعته که اونم دیگه دارو نمیدم با ماساژ آروم میشه
دکتر من گفت نخور
چرا نفخ داره🤣
بدبختی نفاخه🤦🏻♀️😂
عرق نعنا یا زیره بخور بعدش
چرا نفخ داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.