۴ پاسخ

من خوردم گوجه سبز چی میشه؟

بعدش چایی نبات بخور انشاله چیزی نمیشه

بخور عزیزم چیزی که دلت میخواد بخور به قول قدیمیا شیرت تلخ نشه

من تا چهل روز رعایت کردم بعدش دیگه همه چی میخورم با مصلحش
چیزای گرمی رو با عرق کاسنی و چیزای سرد و با عرق نعنا
به دخترمم یکمم قطره کولیکیز میدم محض احتیاط

سوال های مرتبط

مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۶ ماهگی