۱۰ پاسخ

بس ک آموزش و پرورش ما خیلی آموزنده و بدرد خور هس از الان باید بری دنبال درس و مدرسه اخه اینا ‌نمی تونن تنها برن دستشویی چطوری میشه تنهاشون گذاشت همش برا پوله 😂😏

اجباری نیس پیش دبستانی
خودت با بچه کار کن

مگه اموزش پرورش اعلام کرده؟ داستان چیه ب منم بگین دخترمن ۱۴۰۱ب دنیااومده مرداد

اجبارنیس عزیزم منم نمیفرستم

دختر منم تیرماهی،من نمیفرستمش امسال،زوده بنظرم

پیش یک اجباری نیس

۱۴۰۶ پیش دو واجبه ۱۴۰۷ کلاس اول

مهد یک میتونن برن مهد ۲ میشه سال اینده
بنطرم زوده گناه دارن خسته میشن

سلام عزیزم مطمئنی واسه امسال گفتن شاید ساله دیگه باشه پسرمنم خودش تنها نمیره دسشویی

عزیزم اول اینکه اجباری نیست بعدش قرار نیست شما چیزی یاد بدین
به مرور خودش یاد میگیره

سوال های مرتبط