سیب زمینی یمقدار سنگینه خیلی کم بده بهش و اینکه جزو غذاهای آلرژیک نیست ک بخوای تست بگیری. منکه پسرم دوست نداشت. فقط چندتا تیکه توی سوپش میریزم. پوره ندادم . و اینکه نفاخ هم هست. کلا هم بده و حتما رقیقش کن. خوردنش سخته
من امروزپسرم وبردم دکترش گفت اگه فرنی دادی میتونی سوپ وپوره هاروشروع کنی
اگه تا حالا هیچ غذایی ندادی با فرنی شروع کن بعد پوره ها رو بده
بله میشه
بله که میشه
نه گلم خیلی زوده حداقل از ۸/۹ماهگی سیب زمینی رو میتونید بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.