مامانا بچه ها شماهم فرنی و حریره کم میخوردن؟؟؟

۶ پاسخ

پسر من فرنی و حریره بادام خیلی دوست داره ولی پوره نمیخوره

دختر من اصلا دوست نداره

فرنی ترکیبی میدم فرنی موز یا فرنی سیب

اره دختر من کم میخوره

دختر من اوایل کم میخورد هرچی گذشت بیشتر عادت کرد به طعمش الان دوس داره میخوره

نهعهه

سوال های مرتبط