۴ پاسخ

فکر کنم شما لباس فروشی داری
چوت چندتا تاپیک زدی همرم یه چیز نوشتی

بذار بعدا منم دارم سایز بزرگ برای بعدا نگه داشتم

سه دست لباس تو تابپکات هست ینی همشونو بزرگ خریدی مگه نمیدونی سایز بچت چنده؟؟

بزرگ ضرر نداره که بچم بزرگ میشه نگه دار بمونه

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی