۱۶ پاسخ

خدا خیرت بده بیا بگو این الان درسته

تصویر

با این هم شیر ریختم هم ارد

تصویر

این مواده شه حس میکنم یکم شله

تصویر

من موز له کردم حلقه نکردم بد میشه

چقدرررر زووود این مال ۹ ماه ب بعده سنگین نیس واس معدش؟

میتونه بخوره؟؟؟؟

منم میخوام غذا انگشتی دخترم شروع کنم اما میترسم

از کی به بچه غذای انگشتی میشه داد؟ دلوین هنوز روی پوره. مشکل داره نمیتونه بخوره هیچی دوس نداره

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم خواستین روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

نوش جان نازی جون تخم مرغ کامل برای این سن میدی؟؟

نوووش جونش😍
میشه بپرسم از چندماهگی دقیقا غذای انگشتی به لیام جون میدین؟؟
من پسرم فردا وارد۷ماهگی میشه
هنوز تو مرحله سوپیم😅

125گرم یعنی چقد

ارد برنج بد میشه؟

زیتون ندارم میشه بجاش کره بزنم

ارد سفید دارم نمیدونم مال قنادی یا نه

من فردا درست میکنم برای خودمون و بچه بزرگم بببنم دوستداره
دومی هنوز تو غذا ابکیه

سوال های مرتبط