باقلا واسه چی تو بارداری خوب نیست؟

۱۴ پاسخ

اگه فاویسم نداری اشکال نداره

نخور خیلی بده من کم خونی داشتم چندبارباقلاخوردم سنوگرافی دادم گفت طحال کوچک شده به خاطرکم خونی

من ک خوردم هیچی ام نشده 😬😬

ممکنه جنین بهش حساسیت داشته باشه و کلا کسایی که بهش حساسیت دارن خیلی اذیت میشن

شاید بچه تو شکمت حساسیت داشته باشه ، مثل پسر من فاویسمه اصلا ما هیچکدوم این حساسیت رو نداشتیم تو خانوادهامون

کم خونی میاره ،حساسیت زا هست

ممکنه خودت یا بچه بهش حساسیت داشته باشید
من قبل بارداری به چیزی حساسیت نداشتم اما بعد بارداری اولم به هر چیز حساسیت زایی حساسیت پیدا کردم

یه سری هم آلرژی دارن برا اونا هم خوب نیست

به خاطر بیماری فاویسم خیلی از ادما دارن خودشون نمیدونن اگه بچه تو شکم باشه احتمال ابتلا با خوردن باقلا میره بالا اگه که از ژنتیکی مبتلا باشه که دیگه بچه آسیب میبینه دور از جون

اگه بیماری ارثی نداری در حد تعادل بخور من زیاد خوردم نتونستم جلو خودمو بگیرم

ميگن كم خوني مياره نخوري بهتره عزيزم

من که میخورم
اگه حساسیت نداری میتونی به اندازه بخوری

من كه يه عالمه خوردم

کم خونی میاره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری