۴ پاسخ

قرص بهتره
من میخورم شب.صب بیدار میشم سینم پر پره

روش زده روزی ۳ بار باید بخوری

ب نظرم قرص بهتره من خوردم جواب گرفتم ولی تا میتونی غذای مقوی و البته خرما و شیر بخور

خواهر دقیقه ای نیست بخوای همیشه شیر داشته باشی باید همیشه بخوری

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی