۲بارکلا الانم سنو رشد میخام برم گه هنوز نرفتم
6 هفتگی برای قلب
13 هفتگی ان تی
15 هفتگی جنسیت
18 هفتگی انومالی
25 هفتگی خودم رفتم
دیگه نرفتم دکتر برای 32 هفته سونو وزن نوشته
من که تا الان حدود 8بار
منک
سونو تشکیل قلب ۸ هفته
و ان دادم
هفته دیگ آنومالی
۱ ساک بارداری
۱ قلب
۱ انتی
۱سونوی ساده بخاطر تپش قلبم
۱ انومالی
۱بخاطر ورم دستو پام تحت نظر بودمبیمارستان سونو شدم
۱ رشد قراره برم
دیگهنمیدونم بازم هست یا نه😂
۸ و ۱۲ و ۱۸ و ۳۰ هفته
من دکترم داخل مطب دستگاه سونو داره،بخاطر همین هر سری رفتم چک کرده
1 ساک بارداری
1 قلب
1 ان تی
1 انومالی
1 رشدیکی دیگم دارم 2 یا 3 هفته دیگه
۱ بار ۴ هفتگی
۱ بار ۸ هفتگی
۱ بار انتی
۱ بار آنومالی
۱ بار رشد
کلاً۳بار. قلب و انتی و آنومالی. البته دکترم تو مطب سونو داره بچه رو یه نگاه میندازه چک میکنه
تا امروز ۵ بار
من ماهی یبار تا الان و الان دوماهه دوهفته یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.