خانوما تا حالا چند بار رفتین سونو دادین
لطفاً جواب بدین

۱۲ پاسخ

۲بارکلا الانم سنو رشد میخام برم گه هنوز نرفتم

6 هفتگی برای قلب
13 هفتگی ان تی
15 هفتگی جنسیت
18 هفتگی انومالی
25 هفتگی خودم رفتم
دیگه نرفتم دکتر برای 32 هفته سونو وزن نوشته

من که تا الان حدود 8بار

منک
سونو تشکیل قلب ۸ هفته
و ان دادم
هفته دیگ آنومالی

۱ ساک بارداری
۱ قلب
۱ انتی
۱سونوی ساده بخاطر تپش قلبم
۱ انومالی
۱بخاطر ورم دستو پام تحت نظر بودم‌بیمارستان سونو شدم
۱ رشد قراره برم
دیگه‌نمیدونم بازم هست یا نه😂

۸ و ۱۲ و ۱۸ و ۳۰ هفته

من دکترم داخل مطب دستگاه سونو داره،بخاطر همین هر سری رفتم چک کرده

1 ساک بارداری
1 قلب
1 ان تی
1 انومالی
1 رشدیکی دیگم دارم 2 یا 3 هفته دیگه

۱ بار ۴ هفتگی
۱ بار ۸ هفتگی
۱ بار ان‌تی
۱ بار آنومالی
۱ بار رشد

کلاً۳بار. قلب و ان‌تی و آنومالی. البته دکترم تو مطب سونو داره بچه رو یه نگاه میندازه چک میکنه

تا امروز ۵ بار

من ماهی یبار تا الان و الان دوماهه دوهفته یبار

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسرام 😍 مامان مامان پسرام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی