۶ پاسخ

منظورم مدت زمان دردش نیست. مدلشه. کجا درد میگیره؟ دردش چطوره؟ چه فرقایی دارن؟

اگر انقباض باشه درد تو ناحیه لگن و کمر و زیر دل و همین حدودا با فاصله کم یا ضدتض ب بقیه روزا فرق داره یا جدیده مدلش

من فکر میکردم بچه خودشو سفت میکنه یهو شکمم سفت میشد نفسم میگرفت ولی انقباض بود
زیرشکمم هم یهو درد میگرفت
رفتم بیمارستان گفت انقباض داری بستری شدم

من از ۳۴ هفته انقباظات دارم دردای بگیر نگیر حالت درد پریودی هی میزنه به باسن و پاهام و حالت دسشویی کردن دارم منتظرم شدید بشه برم زایشگاه😣😣🤕🥺

ماه دردازهفته فک کنم۳۰شروع میشه دل دردخفیف زیر دلت دردمیگیره کمرت خیلی خفیف دردمیگیره وکل روز ممکنه داشته باشی انقباض یکم دردش بیشتره ازکمرمیگره میزنه به دل هرچند دقیقه هم تکرار میشه

نمیشه دقیق گفت
یکی با کمر درد
یکی دلدرد پریودی
یکی ترشح وخون
نمیشه گفت دقیق چه دردیه بستگی به زمانش داره فقط اگر طولانی و پشت سر هم باشه انقباضه

سوال های مرتبط

مامان علی اقا😍💙 مامان علی اقا😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان پناه💖 مامان پناه💖 ۱۰ ماهگی
مامان فِنقلی🩷🧸 مامان فِنقلی🩷🧸 روزهای ابتدایی تولد