۷ پاسخ

میگذره اولش اینجوریه

نگران نباش کم کم میگذره منم فقط نون پنیر گردو خیار و ماست و دوغ و اشکنه دوغی میخوردم گردو و بادام زیاد بخور جلو ضعف رو میگیره.

روزتو با چیزای خشک مثل بیسکوئیت شروع کن یا این نون خشکا هست ازونا اروم اروم بجو نفس عمیق بکش کم کم اشتهات درست میشه

باید تحمل کنی تا بگذره‌.

بستنی یخی بخور خیلی حالت بهتر میشه

ماست و پونه بخور ماست و خیار بخور ، کشک بخور ، میوه‌های خنک و سرد بخور، چیزای خنک و سرد بخوری راحتتره واست و تهوع کمتره

چیزای ساده رو بزور باید بخوری کاریش نمیشه کرد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری