۱۰ پاسخ

من دخترم یوبس میشه حالت جیش، میگرمش زور میزنه ولی راحت تر پی پی میکنه

من هر وقت پسرم یبس میشه خیلی که اذیت میشه 3،4قاشق روغن زیتون بایه چیزی مثل برنج قاطی میکنم میخوره، راحت میشه بچه
فقط خالی نده اذیت میشه گلوش

من دخترم بخاطر قطره آهن همینجوری بود من اول نبات داغ با رازیانه درست کرم و بهش دادم کمی دلش کار کرد ولی بازم نق نق وگریه و داشت بعد من شیاف نداشتم روغن حیوانی داشتم یه کوچولو مث شیاف کردم و گذاشتم بعد دلش راحت کار کرد

عزیزم دخترمنم همینه دقت کن یکم توتغدیه میبینی یچیزی ک شروع کردی بهش نمیسازه.مثلا بادام یوبس میکنه بعضی بچه هارو.قطره اهن اگ نسازه باعث یوبسی میشه‌. باید مارکشو عوض کنی .اگ شیر کم بخوره همینطور.سعی کن یکم ترنجبیل دم کنی بهش بدی عاالیه شکمشو کارمیندازه.تو لگن اب گرم بنشون کمرشو دلشو ماساژ بده کمک میکنه راححتر مدفوع کنه.اگ شیرخودتو میدی تغذیع خودتم دقت کن چیزای ملین بخور. کدو حلوایی اگ. پیدا کنی درست کنی بخوره عالیه میکنه

من خاکشیرنبات دادم خوب شد

سیب زمینی کلا فعلا نده

سیب زمینی خودش باعث یبوست میشه بهش سوپ بده

پسر منم اینجوری شده با این که یه عالمه آب میخوره کره میزنم تو غذاش
روغن زیتون زدم تو غذاش نخورد ولی دکتر میگفت خیلی خوبه که بخوره

اره رغن زیتون خوبه منم برا دخترم روغن زیتون میریزم

ببر دکتر شیاف میده

سوال های مرتبط