۵ پاسخ

شیر خودت

ده دیقه یک ربع

بستگی به شیشه شیر داره

اگه خیلی دیر میخوره شاید سر شیشه کم بازه

حدود ده دقیقه حالا یکم یا کمتر یا یکم بیشتر همین حدودا

سوال های مرتبط

مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی