۸ پاسخ

پسر من ۳۶ هفته بود نرفت

عزیزم نمیخوام بهت استرس بدم اما ممکنه بچه با هفته ی بالا هم بستری بشه به هر دلیلی..من بچه اولم سزارین ۳۸ هفته و ۴ روز بودم بخاطر تنفسش بستری شد تو سزارینی ها پیش میاد بیشتر...ولی خب بچه از ۳۶ هفته تمام دیگه کامله

من بچه دیدم ۳۶ هفته دستگاه نرفته اما ۳۹ هفته رفته

من پسرم ۳۶ هفته رفت تو دستگاه دو روز

بستگی داره جاری من ۳۶ هفته زایمان کرد بچش دستگاه نرفت خواهرم هردوتا بچه هاش و همسایمون ۳۷ هفته زایمان کردن دستگاه نرفتن ولی شنیدم بعضی هام توهمین هفته زایمان کردن و ی چندروزی دستگاه بوده کوچولوهاشون

از 37 هفته

ربطی به هفته ندارع من که هفته ام بالا بود بستری کردن

از ۳۶ هفته کامله دیگه بچه

سوال های مرتبط

مامان محمد عامر مامان محمد عامر روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 💙🤱🏻 مامان آیهان 💙🤱🏻 ۱۳ ماهگی