بچه ها پسرم خيلي بالا مياره از چيه

۵ پاسخ

رفلاکس لعنتی 😬

از رفلاکسه یا پرخوری سعی کن بهش پستونک بدی خیلی خیلی خوب میشه

نمیدانم دختری منم سه ماه اش خلی بالا میاره

رفلاکس داره پسر من ۳ماه هست مدام میاره بالا

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱۰ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی