۵ پاسخ

اگه پنیری باشه میگن خوبه آبکی نه

شاید شیر زیاد میدی
یا شایدم چربی شیرتو برمیداره اضافشو پس میده

شاید رفلاکسه

من هروقت خودم ترش کنم بچم شیرمو ک بخوره حالت آبکی بالا میاره

عع دختر منم امروز همینجور شده

سوال های مرتبط

مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی