بعد از کلاس،مادر و دختری رفتیم یه بستنی زدیم به بدن😍🍦🍧
من به نیلماه تا یکسالگی هییییچ قند و شکری ندادم،بعد از یکسالگی قندای طبیعی مثل موز و خرما و اینارو بیشتر استفاده کردم، از ۱۸ ماهگی تا الان شاید چندمین بستنی ای باشه که خورده ولی فرق این بستنی تو دستام اینه که شکر خرما و شکرهای طبیعی استفاده میشه و البته بستنی های میوه ایش وگن هست و هیچ رنگ خوراکی یا چیز اضافه ای بهش اَدد نمیشه🍦
میدونستی شیرینی جات و قندها چــــقدر هوشو توی بچه ها می کشه!! بماند چه ضررهای دیگه ای داره و یه نکته ی دیگه وقتی بچه ها مدام چیزای قندی بخورن خیلییییییی هایپر اکتیو میشن!مثلا بچه ای که داره غش میکنه از خواب😴🥱
اما نمیتونه بخوابه!!!یکی از دلایل زیاد استفاده کردن ازین خانواده ی لعنتیه قندهاس!


#بازی_کن#تغذیه#بدغذایی#بدخوابی#زایمان#فرزندپروری#شیر_مادر#زایمان#بازی_کن##بازی_کن#تغذیه#بدغذایی#بدخوابی#زایمان#فرزندپروری#شیر_مادر#زایمان#بازی_کن#

تصویر
۱۴ پاسخ

بعید میدونم جایی باشه ک با اطمینان بخوایم بگیم این بستنی قندوشکر طبیعی توش استفاده شده یا این بستنی وگن هست
گول تبلیغات های سوپرمارکتی رو نباید خورد
همون پروسه‌ی بستنی وگن و همون قندوشکر طبیعی خیلی هزینه بره ب نسبت تقاضایی ک بطور واضح توی اطرافمون داریم میبینیم

عزیزم احتمال اینکه کاملا طبیعی و وگن باشه خیلی کمه
برفرض که درست باشه ولی اون اسمارتیز و شکلات و پاستیل و بیسکویت های روش چی !!!!!

خب گلم اگه اینطور حساب کنی همین اسمارتیز های روی این بستنی کاملا قند غیر طبیعی هستن

نوش جان♥️
منم میخام رعایت کنم اطرافیان نمیزارن🥴

من احساس می کنم تا الان خیلی هله هوله دادم ب کارن خیلی ناراحتم
واقعا اطرافیان باهام همکاری نمی‌کنن
مدام شکلات بهش میدن حتی قایمکی من

بسلامتی خدا برا هم حفظ تون کنه
من اصلا دوست ندارم با دخترم برم بیرون
تا پامو میزارم بیرون میگه بغلم کن یک خرید تا سر کوچه تو بغلم از کمر درد وسط راه گریم میگیره ولی نمیاد پایین
منم اصلا دوست ندارم ببرمش بیرون

سلام‌ عزیزم.ببخشید تو چه مبحثی کارگاه مادر و کودک میرید

عزیزم میشه بپرس چه کلاسی میبریش؟ من امروز برای اولین بار با پسرم کلاس مادر و کودک رفتیم، اولش پسرم خیلی خوشش اومد و ذوق داشت ولی کم کم دگه با بچه ها بازی نکرد، به حرف مربی گوش نمیداد و خسته شد. نیم ساعت به پایان کلاسم دستمو گرفت که بریم خونه. منم دگه کلا منصرف شدم ببرمش کلاس. میگن توی این سن فقط بیاد با وسیله ها بازی کنه بدردش میخوره نه مثلا کلاسای خمیر و آرد و رنگ بازی....

انقدرام دیگه نباید سخت گرفت . درسته ضرر داره . ولی چه مقدار خوردنش دست ماست .
ما بهش ندیم دست بچه دیگه میبینه به زور میخواد اون موقع باید چیکار کرد؟ عزیزم این واست ضرر داره رو که درک نمیکنه

دقیقاااا .. من تاحالا هیچوقت یکساعت قبل از خواب شب دخترم بهش چیزای شیرین ندادم
قند زیاد روی رشد قدی بچه ها هم خیلی تاثیر منفی میذاره

خانواده همسر با ادعای فراوان میگن ولش کن بزار بخوره بزرگ بشه

ببخشید شما منظورتون همین ماست بستنی هاست؟

بستنی های شهرا دیگه واقعا بستنیه
بستنی اینجا ک ی نونیه دسگاهو میزنن زرد و سفید تموم
اگه طعمی باشه اون پشتا قایمه ک ب ذهن نرسه

منم امروز با پسرم رفتیم پیاده روی روزانه مون انجام دادیم بعد رفتیم شیک فندق خوردیم کیف دنیا کردیما😍

سوال های مرتبط