۳ پاسخ

نه عزیزم جنین داره جا باز میکنه تو لگن
تا زمانی که خون ریزی و لک نداری مشکلی نداره همه درد ها طبیعی
طول سرویکس هم میتونی خودت درخواست بدی دکترت برات بنویسه انجام بدی خیالت راحت بشه

منم خیلی مهره اخر کمرم درد میگیره فک کنم بخاطر بزرگ تر شدن جنین و رحم باشه

معمولا علایمی نداره سرویکس
منم بعد ان تی خیلی کمر درد بودم ولی تا الان سرویکسم همون عدد مونده

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری