سلام ، من تازه متوجه بارداریم شدم 🫠🤍 عدد بتام ۲۴۵ بود مشکلی نیست !؟

۵ پاسخ

عدد بتا نماینگر چیزی نیست مادر.فقط مثبت منفی بودن رو نشون میده . نگران نباش.مبارک باشه 😍 حسابی لذت ببر از بارداریت خ قشنگه 😍

مبارکه به جمع حامله ها خوش اومدی

مبارکه عزیزم منم بتام۲۵۰بود مشکلی نبوداوکی بود

ن گلی مبارک باشه ب شادی و سلامتی برای خودت و نی نی

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط