تایپ قبل...
#رفلاکس شیرخشک

۲ پاسخ

وخدا منالی ،جور منال تصمیم نگر برو پس تریاک هیچ نیس خدارو شکر کن شبشع واینا نمیکشه من پدرم قند داره تریاک میکشع داداشم مجرده دم میزنه ولی انداره ۶ مرد کار میکنه خرج میکنه واسه خانه طلاق بگیری خانواده خوبی نداری بچت دوس داری مثل داداشت تو اون محیط بزرگ‌بشه یا پیش پدرش تو ناز نعمت ؟؟؟اگ بزرگ شد اسباب بازی خواست پول نداشتی بنظرت پدرت براش میخره؟برو سر زندگیت سعی کن با زبان نرم و محبت کم کم شوهرتو ترک بدی اعتیاد یه نوع بیماریه درمان داره نترس

اینم یادم رفت بگم بچه رو هم که آوردی با خودت اگ خدایی نکرده چیزیش بشه خانه پدرت شوهرت چو کده گوسدو

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی